Ο όρος corporate id (εταιρική ταυτότητα), χρησιμοποιείται στο marketing, για να δηλώσει την προσωπικότητα μιας επιχείρησης προς τους υφιστάμενους πελάτες, τους συνεργάτες της αλλά και το ευρύ κοινό, το οποίο αποτελείται από εν δυνάμει πελάτες.
Σχεδιάζεται με τρόπο τέτοιο που να δημιουργεί συμφωνία με το προφίλ της επιχείρησης και υλοποιείται με άμεσο σκοπό να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων της. Διαδραματίζει έναν ζωτικής σημασίας ρόλο στη εικόνα που αποκομίζει ο πελάτης διότι η κατοχή μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας στις προσπάθειες επικοινωνίας και marketing είναι το πρώτο βήμα στην οικοδόμηση της καλής φήμης.