Openmind Consulting
Ενεργα ΕΣΠΑ
  • AΡΧΙΚΗ
  • NEA
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Πιστοποίηση Covid Shield
    • Επιχορηγούμενα Προγράμματα
    • Business Plan
    • Marketing Plan
    • Corporate Id
    • Online Marketing
  • ΕΣΠΑ
    • Νέο ΕΣΠΑ 2021-2027
    • 1. Ενεργά ΕΣΠΑ
    • 2. Αναμενόμενα ΕΣΠΑ
      • Αναβάθμιση Υφιστάμενων
      • Νεοφυής Επιχειρηματικότητα
      • Τουριστικές Επιχειρήσεις
      • Νέο Εξοικονομώ
  • Αναπτυξιακός 2022
  • ΔΑΝΕΙΑ
    • Στεγαστικά Δάνεια
    • Επισκευαστικά Δάνεια
    • Πράσινα Δάνεια
    • Προσωπικό Δάνειο
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Online Marketing

Online Marketing

6 Φεβρουαρίου 2019 openmind

Online διαφήμιση (Google, Facebook)

Η ηλεκτρονική έκφανση της παραδοσιακής διαφήμισης. Ο κανόνας λέει ότι όπου συγκεντρώνεται πολύς κόσμος εκεί εμφανίζονται δυνατότητες διαφήμισης. Το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας απολαμβάνει σήμερα η Google. Κι αυτό γιατί καθημερινά διεξάγονται δισεκατομμύρια αναζητήσεις μέσω του Google search engine. Το Google εμφανίζει διαφημίσεις σχετικές με τις αναζητήσεις των χρηστών δίπλα και πάνω από τα κλασσικά αποτελέσματα των αναζητήσεών τους. Τόσο απλά. Και τόσο αποδοτικά!
Με τη διαφήμιση στο Google επιτυγχάνει κανείς αυτό που θα ονομάζαμε «ποιοτική επισκεψιμότητα». Με δυο λόγια, προσελκύει στην ιστοσελίδα του χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό της με εμπορικό/επαγγελματικό σκοπό, μιας και έψαξαν για κάτι σχετικό κι επέλεξαν να ακολουθήσουν τη διαφήμισή της.
Αντίστοιχα αποτελεσματική είναι και η διαφήμιση στη μεγαλύτερη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης των ημερών, το Facebook. Οι χρήστες του Facebook είναι στην Ελλάδα ήδη
εκατομμύρια, περνούν μεγάλο χρόνο στις σελίδες του και κάνουν δισεκατομμύρια κλικς καθημερινά. Έτσι, το Facebook είναι ιδανικός χώρος για ηλεκτρονική διαφήμιση. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στοχευμένης διαφήμισης, μιας και οι χρήστες του αποκαλύπτουν την ηλικία τους και τα ενδιαφέροντά τους στο σύστημα.
Μάθετε Περισσότερα

Email Marketing (newsletter campaigns)

Τα newsletters είναι ακόμη ένα σημαντικό εργαλείο του internet marketing. Πρόκειται για τα γνωστά σε όλους μας διαφημιστικά e-mails που αποστέλλονται μαζικά για να προωθήσουν κάποιο αγαθό ή κάποια υπηρεσία. Η χρήση τους έχει δύο σημαντικές παραλλαγές. Η πρώτη αφορά στην προσέλκυση νέου πελατολογίου με τη μαζική αποστολή του newsletter σε όσο το δυνατόν περισσότερους παραλήπτες, οι οποίοι οδηγούνται στην ιστοσελίδα μας (newsletter canmpaign). Η δεύτερη αφορά στη διατήρηση καλών και σταθερών σχέσεων με το υπάρχον πελατολόγιο μέσω της ενημέρωσης για νέες υπηρεσίες ή προσφορές (ενημερωτικό newsletter).
 
Σε κάθε περίπτωση ένα newsletter οφείλει να είναι καλαίσθητο, να εμφανίζεται σωστά σε όλα τα προγράμματα ανάγνωσης email (Outlook, Thunderbird, Gmail, Hotmail κλπ) και να ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες να θεωρηθεί ενοχλητική αλληλογραφία (spam). Επιπλέον είναι κρίσιμο το σύστημα από το οποίο αποστέλλουμε τις email καμπάνιες μας να είναι σε θέση να μας παρέχει στατιστικά της αποτελεσματικότητάς της (πόσοι χρήστες άνοιξαν το newsletter, πόσοι το σημάδεψαν ως spam, πόσοι πάτησαν σε κάποια links, σε ποια links πάτησαν κοκ).

Search Engine Optimization και Search Engine Marketing

Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization – SEO) είναι ένα αρκετά τεχνικό αλλά κρίσιμο εργαλείο του internet marketing. Καταρχήν, μια ιστοσελίδα οφείλει να είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης ώστε να δημιουργεί τις καλύτερες συνθήκες για την κατάταξή της στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Πέρα, όμως από αυτό το αυτονόητο, το SEO είναι απαραίτητο συμπλήρωμα της online διαφήμισης. To Google αντιμετωπίζει διαφορετικά τις ιστοσελίδες που επιθυμούν να διαφημιστούν σε αυτό όταν εκείνες είναι πραγματικά καλογραμμένες, καλά δομημένες και με σχετικό περιεχόμενο. Το κλικ μπορεί τότε να κοστίσει λιγότερο, η διαφήμιση να εμφανιστεί τακτικότερα και, το σημαντικότερο, να εμφανιστεί ψηλότερα από τις διαφημίσεις του ανταγωνισμού. Σε συνδυασμό με στοχευμένο search engine marketing (στόχευση του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας σε συγκεκριμένα keywords) τα αποτελέσματα μπορούν να είναι εντυπωσιακά.

Social Media (Facebook, Twitter)

Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter) προσελκύουν, όπως είδαμε, καθημερινά εκατομμύρια επισκέπτες, οι οποίοι αλληλεπιδρούν μέσα από τις ποικίλες δυνατότητες επικοινωνίας που τους παρέχονται. Το γεγονός αυτό δε μένει ανεκμετάλλευτο για το internet marketing. Δημιουργώντας κανείς κοινότητες στοχευμένων ενδιαφερόντων (πχ Facebook groups, Facebook pages, Twitter pages) μπορεί να οικοδομήσει νέα κανάλια προώθησης με χαμηλό οικονομικό κόστος, τα οποία, μάλιστα, αξιοποιούν τη δυναμική και τη μαζικότητα της κοινωνικής δικτύωσης.

Banners (διαφήμιση σε ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα)

Τέλος, μια ακόμη δυνατότητα online διαφήμισης είναι η ανάρτηση διαφημιστικών banners σε ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα. Τα banners είναι γραφικά συγκεκριμένων διαστάσεων που τοποθετούνται σε επιλεγμένα σημεία άλλων ιστοσελίδων και παρουσιάζουν τη διαφήμισή μας. Είναι από τους πιο παλιούς τρόπους διαφήμισης στο internet. Για να είναι αποτελεσματικά συμβουλεύουμε να τα σχεδιάζει εξειδικευμένος γραφίστας ώστε να είναι καλαίσθητα. Ακόμη, να αναρτώνται σε ιστοσελίδες που, δεν είναι αρκετό να έχουν πολλούς χρήστες καθημερινά, αλλά καλό είναι να έχουν σχέση με την ίδια τη διαφήμιση, να έχουν σχετικό target group και να ταιριάζουν με την ίδια την αισθητική της.
Στην Openmind διαθέτουμε την εμπειρία και τη δημιουργικότητα και την εξειδίκευση ώστε να συνθέσουμε ολοκληρωμένες διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες που σχεδιάζονται με γνώμονα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ανάγκες κάθε διαφημιζόμενου ώστε και να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες της τεχνολογίας προς όφελός τους με το μικρότερο δυνατό κόστος σε σχέση με την απόδοση.
Προηγούμενο άρθρο Corporate Id
Επόμενο άρθρο Επιχειρηματική Εκκίνηση Δ. Ελλάδας

openmind

Σχετικά άρθρα από Σχετικές Κατηγορίες

Corporate Id

Corporate Id

Πιστοποίηση Covid Shield TÜV AUSTRIA

Πιστοποίηση Covid Shield TÜV AUSTRIA

Business Plan

Business Plan

Επιχορηγούμενα Προγράμματα

Επιχορηγούμενα Προγράμματα

Marketing Plan

Marketing Plan

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • 2. Αναμενόμενα ΕΣΠΑ
  • 3. Τελευταία Νέα
  • 4. Δάνεια
  • 5. Υπηρεσίες
  • 6. Ανενεργά ΕΣΠΑ
  • 7. Ανενεργά Leader
  • Έργα
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Μάιος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« Δεκ    

Χρονολόγιο

No posts where found

Banner

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Επιχορηγούμενα Προγράμματα

Επιχορηγούμενα Προγράμματα

29 Δεκεμβρίου 2020
Business Plan

Business Plan

29 Νοεμβρίου 2020
Marketing Plan

Marketing Plan

4 Οκτωβρίου 2020
Πιστοποίηση Covid Shield TÜV AUSTRIA

Πιστοποίηση Covid Shield TÜV AUSTRIA

8 Ιουνίου 2020
Online Marketing

Online Marketing

6 Φεβρουαρίου 2019

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • 2. Αναμενόμενα ΕΣΠΑ
  • 3. Τελευταία Νέα
  • 4. Δάνεια
  • 5. Υπηρεσίες
  • 6. Ανενεργά ΕΣΠΑ
  • 7. Ανενεργά Leader
  • Έργα

Social

Banner
Banner
Banner

Νέα Των επιδοτήσεων

Αρκετά προγράμματα επιδότησης «ανοίγουν»  για 1 ή 2 μήνες ενώ υπάρχουν και τα προγράμματα που τρέχουν με αυστηρή σειρά προτεραιότητας και κλείνουν μέσα σε μερικές ώρες ή ημέρες.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2610 34.34.94 (10 γραμμές) ή περάστε από τα γραφεία της Openmind στην Πάτρα, Μιαούλη 21 & Ρήγα Φεραίου.

qr_openmind

Scan για καταχώρηση των στοιχείων της Openmind στο κινητό σου.

openmind-rss

RSS – Τα τελευταία Νέα των Επιδοτήσεων

 

© 2022 Copyright Openmind Consulting. All Rights reserved.
Designed by Openmind

Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική προσωπικών δεδομένων
Close Window

Loading, Please Wait!

This may take a second or two. Loading, Please Wait!