Ολοκληρωμένες Υπηρεσίες Ανάπτυξης της επιχείρησής σας
Στις δύσκολες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί κάθε επιχείρηση οφείλει να αναθεωρήσει τον τρόπο λειτουργίας της και να αποκτήσει περισσότερο εξωστρεφή χαρακτηριστικά, τα οποία θα της επιτρέψουν να απευθύνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της σε μεγαλύτερη αγορά.

H Openmind με ποσοστό εγκρισιμότητας που αγγίζει το 100% σε προγράμματα επιδότησης και στον επενδυτικό νόμο αλλά και με την υλοποίηση των ελέγχων των προγραμμάτων ΠΕΠ του Γ ΚΠΣ για λογαριασμό της Eurobank, διαθέτει βαθιά εμπειρία στην μελέτη και υλοποίηση επενδυτικών σχεδίων κάνοντας χρήση επιδότησης.Λαμβάνοντας υπόψη όλους του απαραίτητους επιμέρους παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχή έκβαση ενός επενδυτικού σχεδίου για επιδότηση οδηγεί εδώ και 15 χρόνια με επιτυχία εκατοντάδες επιχειρήσεις στην λήψη της πολύτιμης επιδότησης. Η Openmind αναλαμβάνει την προετοιμασία του φακέλου υποψηφιότητας για την ένταξη των προτεινόμενων επιχειρηματικών σχεδίων σε συγκεκριμένες δράσεις Επιχειρησιακών Προγραμμάτων καθώς και τις υπηρεσίες μετά την υπαγωγή, η οποία αναλύεται σε ένα ολοκληρωμένο φάσμα υπηρεσιών που περιλαμβάνει τα εξής:
• Κατάρτιση σχεδίου καταγραφής των τεχνολογικών και λειτουργικών αναγκών της επιχείρησης, λαμβάνοντας υπόψη του βαθμού αναγκαιότητας αυτών.
• Παρουσίαση σχεδίου πιθανών σεναρίων συμμετοχής σε χρηματοδοτικά προγράμματα, λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις που θα προκύψουν μέσα από τη συμμετοχή σε αυτά.
• Επιμέλεια, σύνταξη και παρουσίαση όλων των οικονομικών και τεχνικών στοιχείων της μελέτης (Τεχνικοοικονομική Μελέτη).
• Παρακολούθηση της διαδικασίας αξιολόγησης του φακέλου υποψηφιότητας μέχρι την οριστική έγκριση.
• Διαχείριση της υλοποίησης του επενδυτικού σχεδίου και κατάρτιση όλων των απαραίτητων εγγράφων και ηλεκτρονικών καταχωρήσεων.
• Σύνταξη, διαχείριση και υποβολή όλων των πιθανών αιτημάτων τροποποίησης φυσικού, οικονομικού αντικειμένου κτλ καθώς και φυσική παρουσία εξειδικευμένου εκπροσώπου της Openmind στον τελικό επιτόπιο έλεγχο.
• Στήριξη της επιχείρησης έως και την τελική εκταμίευση της επιδότησης.
Ο βασικός σκοπός ενός επιχειρηματικού σχεδίου (BUSINESS PLAN) είναι να καθοριστούν οι επιχειρηματικές κατευθύνσεις και οι στρατηγικοί άξονες λειτουργίας επί των οποίων θα κινηθεί στο άμεσο μέλλον η επιχείρηση. Με το σχέδιο αυτό, επιδιώκεται η ανάλυση και αξιολόγηση του υφιστάμενου εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης (οικονομικά αποτελέσματα, οργανωτική δομή, προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες, χρηματοοικονομική διαχείριση κ.λ.π.), καθώς και του εξωτερικού περιβάλλοντος (υφιστάμενη κατάσταση της αγοράς, θέση της επιχείρησης στην αγορά, ανταγωνισμός, εξελίξεις και προοπτικές της εγχώριας και διεθνούς αγοράς). Με βάση τα δεδομένα που θα προκύψουν από την παραπάνω ανάλυση, θα καθορισθούν οι τελικές προτάσεις, η εφαρμογή των οποίων θα συμβάλει στην βελτίωση των εσωτερικών λειτουργιών της επιχείρησης και την ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων της στην εγχώρια και διεθνή αγορά.Η κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου είναι απαιτούμενη για αποτίμηση, την Τραπεζική χρηματοδότηση, την εξαγορά ή και την συγχώνευση επιχειρήσεων καθώς και για την υπαγωγή τους στα πλαίσια του επενδυτικού νόμου.
Τα εξειδικευμένα στην εκπόνηση Marketing plan στελέχη της Openmind, παρέχουν στην επιχείρηση μία ολοκληρωμένη εικόνα της υπάρχουσας κατάστασης αλλά και της μελλοντικής της πορείας, προσδιορίζοντας όλες εκείνες τις ενέργειες marketing που πρέπει να γίνουν προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της. Για να είναι επιτυχής η στρατηγική διεργασία Marketing μιας εταιρείας θα πρέπει να υποστηρίζεται από το κατάλληλο Marketing Plan. Ένα καλό Marketing Plan βοηθάει την επιχείρηση να αναπτύξει μία σειρά από δραστηριότητες-διεργασίες Marketing για να επιτύχει τους στόχους της.Τα πλεονεκτήματα ενός Marketing Plan είναι:
• Αναγνώριση των επιθυμιών και αναγκών των πελατών
• Αύξηση της ζήτησης για τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες
• Σχεδιασμός νέων προϊόντων που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών• Αναγνώριση των ανταγωνιστών και αξιοποίηση του συγκριτικού πλεονεκτήματος
• Αναγνώριση νέων ή δυνητικών πελατών
• Έλεγχος εάν οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές αποδίδουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Τέλος, η κατάρτιση ενός αποδοτικού Marketing Plan πρέπει να βασίζεται σε πλήρη ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης και να στοχεύει στη βελτίωση της ανταγωνιστικής θέσης των προϊόντων/υπηρεσιών της εταιρείας με ταυτόχρονη εξασφάλιση της απαιτούμενης κερδοφορίας.H Openmind έχοντας στο δυναμικό της πολλά εξειδικευμένα και έμπειρα στελέχη (Οικονομολόγους , Μηχανικούς Διοίκησης κτλ) είναι σε θέση να εκπονήσει πραγματικά αποτελεσματικά Marketing Plans που είναι σε θέση να οδηγήσουν τους πελάτες μας σε ραγδαία ανάπτυξη ακόμα και σε περιόδους κρίσης.
Ο όρος corporate id (εταιρική ταυτότητα), χρησιμοποιείται στο marketing, για να δηλώσει την προσωπικότητα μιας επιχείρησης προς τους υφιστάμενους πελάτες, τους συνεργάτες της αλλά και το εύρη κοινό, το οποίο αποτελείται από εν δυνάμει πελάτες.
Σχεδιάζεται με τρόπο τέτοιο που να δημιουργεί συμφωνία με το προφίλ της επιχείρησης και υλοποιείται με άμεσο σκοπό να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων της.
Διαδραματίζει έναν ζωτικής σημασίας ρόλο στη εικόνα που αποκομίζει ο πελάτης διότι η κατοχή μιας ισχυρής εταιρικής ταυτότητας στις προσπάθειες επικοινωνίας και marketing είναι το πρώτο βήμα στην οικοδόμηση της καλής φήμης.
Όλη η προσπάθεια στο σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας, εστιάζεται στο να προκαλέσουμε την προσοχή του κοινού αλλά και να μπορέσουμε να συνδέσουμε την αποτύπωση του logo με την ταυτότητα δραστηριοτήτων της εταιρίας.
Πρέπει λοιπόν η εταιρική ταυτότητα μιας εταιρίας να περνάει το μήνυμα εύκολα, με σαφήνεια, να εντυπωσιάζει και να καταλαμβάνει μέρος από την μνήμη του κοινού.Ο όμιλος Openmind, μέσω της θυγατρικής Openmind Advertsing, διαθέτει βαθιά εμπειρία στον χώρο της διαφήμισης και του δημιουργικού με εξειδικευμένα στελέχη με εμπειρία 20 ετών και τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό αλλά και καταξιωμένους πελάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό (Δείτε εδώ μερικούς από τους πελάτες μας).Η Openmind μπορεί να καλύψει τα ακόλουθα:
• Σχεδιασμό λογοτύπου.
• Σχεδιασμό επαγγελματικής κάρτας.
• Σχεδιασμό φυλλαδίων, καταλόγων.
• Σχεδιασμό επιστολόχαρτου, φακέλου, μπλοκ σημειώσεων κτλ.
• Σχεδιασμός content writing, δημιουργία σλόγκαν.
• Σχεδιασμό εικαστικού περιεχομένου μεμονωμένων project.
• Σχεδιασμό και παραγωγή εταιρικής ηλεκτρονικής ταυτότητας ή ψηφιακής ταυτότητας μεμονωμένων project (video clip, animation).
• Ψηφιακή απόδοση εταιρικού προφίλ.
• Σχεδιασμό και παραγωγή προϊοντικών διαφημιστικών video clip
Η ηλεκτρονική έκφανση της παραδοσιακής διαφήμισης. Ο κανόνας λέει ότι όπου συγκεντρώνεται πολύς κόσμος εκεί εμφανίζονται δυνατότητες διαφήμισης. Το μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας απολαμβάνει σήμερα η Google. Κι αυτό γιατί καθημερινά διεξάγονται δισεκατομμύρια αναζητήσεις μέσω του Google search engine. Το Google εμφανίζει διαφημίσεις σχετικές με τις αναζητήσεις των χρηστών δίπλα και πάνω από τα κλασσικά αποτελέσματα των αναζητήσεών τους. Τόσο απλά. Και τόσο αποδοτικά!
Με τη διαφήμιση στο Google επιτυγχάνει κανείς αυτό που θα ονομάζαμε «ποιοτική επισκεψιμότητα». Με δυο λόγια, προσελκύει στην ιστοσελίδα του χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιεχόμενό της με εμπορικό/επαγγελματικό σκοπό, μιας και έψαξαν για κάτι σχετικό κι επέλεξαν να ακολουθήσουν τη διαφήμισή της.
Αντίστοιχα αποτελεσματική είναι και η διαφήμιση στη μεγαλύτερη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης των ημερών, το Facebook. Οι χρήστες του Facebook είναι στην Ελλάδα ήδη εκατομμύρια, περνούν μεγάλο χρόνο στις σελίδες του και κάνουν δισεκατομμύρια κλικς καθημερινά. Έτσι, το Facebook είναι ιδανικός χώρος για ηλεκτρονική διαφήμιση. Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στοχευμένης διαφήμισης, μιας και οι χρήστες του αποκαλύπτουν την ηλικία τους και τα ενδιαφέροντά τους στο σύστημα.
Τα newsletters είναι ακόμη ένα σημαντικό εργαλείο του internet marketing. Πρόκειται για τα γνωστά σε όλους μας διαφημιστικά e-mails που αποστέλλονται μαζικά για να προωθήσουν κάποιο αγαθό ή κάποια υπηρεσία. Η χρήση τους έχει δύο σημαντικές παραλλαγές. Η πρώτη αφορά στην προσέλκυση νέου πελατολογίου με τη μαζική αποστολή του newsletter σε όσο το δυνατόν περισσότερους παραλήπτες, οι οποίοι οδηγούνται στην ιστοσελίδα μας (newsletter canmpaign). Η δεύτερη αφορά στη διατήρηση καλών και σταθερών σχέσεων με το υπάρχον πελατολόγιο μέσω της ενημέρωσης για νέες υπηρεσίες ή προσφορές (ενημερωτικό newsletter).
Σε κάθε περίπτωση ένα newsletter οφείλει να είναι καλαίσθητο, να εμφανίζεται σωστά σε όλα τα προγράμματα ανάγνωσης email (Outlook, Thunderbird, Gmail, Hotmail κλπ) και να ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες να θεωρηθεί ενοχλητική αλληλογραφία (spam). Επιπλέον είναι κρίσιμο το σύστημα από το οποίο αποστέλλουμε τις email καμπάνιες μας να είναι σε θέση να μας παρέχει στατιστικά της αποτελεσματικότητάς της (πόσοι χρήστες άνοιξαν το newsletter, πόσοι το σημάδεψαν ως spam, πόσοι πάτησαν σε κάποια links, σε ποια links πάτησαν κοκ).
Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization – SEO) είναι ένα αρκετά τεχνικό αλλά κρίσιμο εργαλείο του internet marketing. Καταρχήν, μια ιστοσελίδα οφείλει να είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης ώστε να δημιουργεί τις καλύτερες συνθήκες για την κατάταξή της στα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Πέρα, όμως από αυτό το αυτονόητο, το SEO είναι απαραίτητο συμπλήρωμα της online διαφήμισης. To Google αντιμετωπίζει διαφορετικά τις ιστοσελίδες που επιθυμούν να διαφημιστούν σε αυτό όταν εκείνες είναι πραγματικά καλογραμμένες, καλά δομημένες και με σχετικό περιεχόμενο. Το κλικ μπορεί τότε να κοστίσει λιγότερο, η διαφήμιση να εμφανιστεί τακτικότερα και, το σημαντικότερο, να εμφανιστεί ψηλότερα από τις διαφημίσεις του ανταγωνισμού. Σε συνδυασμό με στοχευμένο search engine marketing (στόχευση του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας σε συγκεκριμένα keywords) τα αποτελέσματα μπορούν να είναι εντυπωσιακά.
Οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Twitter) προσελκύουν, όπως είδαμε, καθημερινά εκατομμύρια επισκέπτες, οι οποίοι αλληλεπιδρούν μέσα από τις ποικίλες δυνατότητες επικοινωνίας που τους παρέχονται. Το γεγονός αυτό δε μένει ανεκμετάλλευτο για το internet marketing. Δημιουργώντας κανείς κοινότητες στοχευμένων ενδιαφερόντων (πχ Facebook groups, Facebook pages, Twitter pages) μπορεί να οικοδομήσει νέα κανάλια προώθησης με χαμηλό οικονομικό κόστος, τα οποία, μάλιστα, αξιοποιούν τη δυναμική και τη μαζικότητα της κοινωνικής δικτύωσης.
Τέλος, μια ακόμη δυνατότητα online διαφήμισης είναι η ανάρτηση διαφημιστικών banners σε ιστοσελίδες με μεγάλη επισκεψιμότητα. Τα banners είναι γραφικά συγκεκριμένων διαστάσεων που τοποθετούνται σε επιλεγμένα σημεία άλλων ιστοσελίδων και παρουσιάζουν τη διαφήμισή μας. Είναι από τους πιο παλιούς τρόπους διαφήμισης στο internet. Για να είναι αποτελεσματικά συμβουλεύουμε να τα σχεδιάζει εξειδικευμένος γραφίστας ώστε να είναι καλαίσθητα. Ακόμη, να αναρτώνται σε ιστοσελίδες που, δεν είναι αρκετό να έχουν πολλούς χρήστες καθημερινά, αλλά καλό είναι να έχουν σχέση με την ίδια τη διαφήμιση, να έχουν σχετικό target group και να ταιριάζουν με την ίδια την αισθητική της.
Στην Openmind διαθέτουμε την εμπειρία και τη δημιουργικότητα και την εξειδίκευση ώστε να συνθέσουμε ολοκληρωμένες διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες που σχεδιάζονται με γνώμονα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ανάγκες κάθε διαφημιζόμενου ώστε και να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες της τεχνολογίας προς όφελός τους με το μικρότερο δυνατό κόστος σε σχέση με την απόδοση.
Η Openmind μέσω της θυγατρικής, Openmind Advertising, είναι το απόλυτο όπλο σας για την ευφυή σχεδίαση ιστοσελίδων και E-shops, λόγω της in house δημιουργικής προσέγγισης από το βραβευμένου της δημιουργικό τμήμα και του συνδυασμού με τις άλλες εξειδικευμένες θυγατρικές εταιρίες του ομίλου που χρησιμοποιούνται .
Η ιστοσελίδα της επιχείρησης σας είναι η εικόνα σας προς τον κόσμο και τους υποψήφιους πελάτες σας. Όποιο και αν είναι το αντικείμενο της εργασίας, μία πρόχειρη-φθηνή ιστοσελίδα, δημιουργεί κακή εικόνα για την επιχείρηση και τις υπηρεσίες σας, αποτρέπει υποψήφιους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας, προκαλώντας καθημερινή ζημιά χωρίς να το καταλαβαίνετε. Από την άλλη μεριά, μια σύγχρονη και προσεγμένη ιστοσελίδα, είναι μια επένδυση που θα μείνει για πάντα και θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τις πραγματικές ευκαιρίες που υπάρχουν στο internet, δημιουργώντας οφέλη πολλαπλάσια του αρχικού της κόστους.
Ακολουθούν παρακάτω μερικά από τα είδη ιστοσελίδων που σχεδιάζουμε:
Στατικές Ιστοσελίδες
Οι στατικές ιστοσελίδες αποτελούν την πιο απλή μορφή του web design. Μπορούν να περιέχουν εικόνες, κείμενα , συνδέσμους (links), φόρμα επικοινωνίας, αρχεία για download καθώς και κινούμενα σχέδια (animated graphics). Ο όρος «στατικές» δεν σημαίνει ότι η σελίδες δεν περιέχουν κάποια κίνηση στα γραφικά αλλά στο ότι το περιεχόμενο τους είναι σταθερό και συγκεκριμένο. Είναι η κατάλληλη επιλογή για προσωπικές ιστοσελίδες και απλές εταιρικές παρουσιάσεις με χαμηλό κόστος και μηδενικό κόστος συντήρησης.
Δυναμικές Ιστοσελίδες
Οι δυναμικές ιστοσελίδες συνδυάζουν όλα τα χαρακτηριστικά των στατικών ιστοσελίδων με πολλές extra δυνατότητες. Βασικά χαρακτηριστικά μιας δυναμικής ιστοσελίδας είναι η δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τους χρήστες και η διαχείριση του περιεχομένου και της εμφάνισης από τον ιδιοκτήτη της. Είναι η κατάλληλη επιλογή για όσους απαιτούν συχνές αλλαγές στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας τους (πχ αλλαγή, εικόνων, προϊόντων, κειμένων ή ακόμα και δημιουργία νέων κατηγοριών και υποκατηγοριών). Ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας μπορεί μέσα από ένα εύκολο σύστημα διαχείρισης που ονομάζεται CMS (content managment system) να κάνει μόνος του τις αλλαγές που επιθυμεί χωρίς να επιβαρύνεται οικονομικά προς τρίτους (πχ προγραμματιστές).
Ενημερωτικά – Ειδησεογραφικά Portals και Ιστολόγια
Τα portals είναι συνήθως ιστοσελίδες ενημερωτικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα με βασικό στόχο να αποτελέσουν μια μόνιμη στάση στους επισκέπτες τους (καθημερινή επισκεψιμότητα). Τα portals αποτελούν την πλειοψηφία των ιστοσελίδων στις μέρες μας και φυσικά καρπώνονται ανάλογα ποσοστά από τη διαφημιστική δαπάνη στο χώρο του Internet. Η Openmind αναλαμβάνει την κατασκευή portals και ιστολογίων είτε βασισμένα σε έτοιμες πλατφόρμες (blogger, wordpress) με χαμηλό κόστος αλλά και περιορισμένες δυνατότητες είτε να αναπτύξει συγκεκριμένα και εξειδικευμένα στις ανάγκες σας portals με απεριόριστες δυνατότητες στην εμφάνιση, στην διαχείριση και στο περιεχόμενο.
Χαρακτηριστικά ενός portal σχεδιασμένου από την Openmind:
• Σύστημα διαχείρισης (cms), με πλήρη επεξεργασία περιεχομένου και εμφάνισης
• Απεριόριστοι λογαριασμοί συντακτών και αρθρογράφων με διαφορετικά επίπεδα που ορίζονται από τον διαχειριστή
• Απεριόριστες θεματικές ενότητες
• Δυνατότητα εγγραφής χρηστών και προβολή επιλεκτικού περιεχομένου ανάλογα με τα δικαιώματα τους
• Δυνατότητα σχολιασμού των άρθρων από τους χρήστες
• Δυνατότητα προβολής περιεχομένου με χρήση συνδρομής
• Ενημερωτικά newsletters
• Διασύνδεση με όλα τα είδη social media
Ηλεκτρονικό Κατάστημα (E-Shop)
Το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πλέον γνωστό πως πρωταγωνιστεί στο μέλλον του εμπορίου. Με ένα e-shop η επιχείρηση σας λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τα κυριότερα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η δυνατότητα που προσφέρει στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν τις μεγαλύτερες και η προβολή της επιχείρησης σε ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.
Η Openmind σας προσφέρει εξελιγμένες υπηρεσίες e-commerce φροντίζοντας για την καλύτερη μεταφορά της επιχείρησης σας στο νέο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που προσφέρει η Openmind:
• Παρουσίαση του καταστήματος σε όσες γλώσσες επιθυμείτε με δυνατότητα πολλαπλών νομισμάτων
• Δυνατότητα προσθήκης, επεξεργασίας και διαγραφής των προϊόντων και των χαρακτηριστικών τους
• Απεριόριστες κατηγορίες και υποκατηγορίε
• Απεριόριστα προϊόντα με πολλαπλές φωτογραφίες και δυνατότητα ένδειξης διαθεσιμότητας
• Σύνθετη αναζήτηση προϊόντων (φίλτρα) με βάση την τιμή, όνομα, κ.ά
• Εισαγωγή προσφορών και εκπτώσεων· Εγγραφή πελατών με καταχώρηση στοιχείων τους και δυνατότητα αποστολής διαφημιστικών μηνυμάτων (newsletters)
• Παρακολούθηση και διαχείριση παραγγελιών (ολοκληρωμένες, σε εκκρεμότητα, κ.ά)
• Πληρωμές μέσω αντικαταβολής, πιστωτικής κάρτας, paypal και τραπεζικής κατάθεσης
• Στατιστικά στοιχεία επισκεψιμότητας 24 ώρες το 24ώρο
• Επιπλέον με κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα σας κάνουμε δώρο το domain name και την φιλοξενία της ιστοσελίδας σας για ένα χρόνο
Διαδικτυακές Εφαρμογές
Μια ιστοσελίδα στις μέρες μας μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από όσα φαντάζεστε. Τα εργαλεία που είναι πλέον διαθέσιμα και οι γλώσσες προγραμματισμού που συνεχώς εξελίσσονται και αναπτύσσονται μπορούν να αποδώσουν μεγάλες δυνατότητες στην επιχείρησή σας. Οι διαδικτυακές εφαρμογές είναι εφαρμογές οι οποίες τρέχουν μέσω web browsers και συνήθως επικοινωνούν με μία βάση δεδομένων. Το βασικό τους πλεονέκτημα σε σχέση με τις συνηθισμένες τοπικές εφαρμογές είναι η δυνατότητα που έχουν οι χρήστες να αποκτούν απομακρυσμένη πρόσβαση σε αυτές.
Φανταστείτε να μπορείτε να βρίσκετε πληροφορίες για το πελατολόγιο σας από οποιονδήποτε υπολογιστή με σύνδεση στο internet.
Τι λέτε να μπορείτε να δείτε διαθεσιμότητα για προϊόντα στην αποθήκη σας από το κινητό σας;
Πώς σας φαίνεται να βλέπετε τα επαγγελματικά σας ραντεβού από το tablet σας;
Mobile Applications (Android & iOS)
Τα τελευταία χρόνια, η χρήση έξυπνων συσκευών τηλεφώνων (smartphones/iPhone) και tablets έχει αυξηθεί σημαντικά, ξεπερνώντας σε δημοφιλία τόσο τα ραδιοφωνικά μέσα όσο και τον έντυπο τύπο. Ήδη, οι αριθμοί διπλασιάστηκαν μεταξύ του πρώτου τριμήνου του 2012 και του πρώτου τριμήνου του 2013, ενώ προβλέπεται να δωδεκαπλασιαστούν μέχρι το τέλος του 2018. Η Openmind Advertising σχεδιάζει και αναπτύσει mobile applications, δίνοντας τη δυνατότητα στην εταιρία σας να επεκταθεί χρησιμοποιώντας την κινητή συσκευή. Δημιουργούμε εφαρμογές κατάλληλα διαμορφωμένες για την επιχείρησή σας, χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές ως ένα επιπλέον εργαλείο με το οποίο μπορείτε να δραστηριοποιηθείτε. Τα mobile applications της Openmind προσφέρουν μοναδικό στυλ, ασφάλεια και λειτουργικότητα, ακόμη και σε offline mode, δίνοντας μια ολοκληρωμένη εφαρμογή προς χρήση.
Στην Openmind, μπορούμε να σχεδιάσουμε native εφαρμογές για συσκευές κινητών τηλεφώνων που χρησιμοποιούν λογισμικά Android και iOS. Στο μεγαλύτερο κομμάτι των εργασιών για την εκπόνηση μιας τέτοιας εφαρμογής, ο προγραμματισμός για τα 2 αυτά λειτουργικά διαφέρει, οπότε και τα θεωρούμε 2 ξεχωριστές εφαρμογές. Λογισμικό iOS έχουν οι συσκευές iPhone, iPad και iPod touch, ενώ λογισμικό Android έχουν τα κινητά smartphones, αλλά και σχεδόν όλα τα tablets.
Η πρώτη εντύπωση μετράει. Όταν τα ράφια είναι γεμάτα από πολλά ίδια προϊόντα διαφορετικών εταιρειών, αυτός ο παράγοντας μπορεί να είναι καθοριστικός για την απόφαση αγοράς του καταναλωτή. Αλλά σε τι βαθμό επηρεάζει η συσκευασία τις επιλογές μας στην αγορά και ειδικά στις αγορές του εξωτερικού;
Είναι γεγονός ότι τα προϊόντα έχουν στην διάθεσή τους περίπου επτά δευτερόλεπτα για να κάνουν καλή εντύπωση στον πιθανό καταναλωτή. Ο αποτελεσματικός σχεδιασμός, όχι μόνο επιτρέπει στον καταναλωτή να πάρει πιο γρήγορα και εύκολα αποφάσεις, αλλά και μαγνητίζει το βλέμμα, τραβώντας έτσι την προσοχή του. Έρευνες δείχνουν ότι τουλάχιστον το ένα τρίτο της λήψης της απόφασης για την αγορά ενός προϊόντος εξαρτάται από την συσκευασία του, μαζί με τις προσωπικές προτιμήσεις. Αυτό σημαίνει ότι μερικές φορές η συσκευασία μπορεί να είναι τόσο σημαντική, όσο και το περιεχόμενό της.
Ο πιο εύκολος τρόπος να τραβήξεις την προσοχή με το προϊόν σου είναι η σωστή επιλογή χρώματος. Είναι ο πιο άμεσος και απλός τρόπος να ενοποιήσεις ένα εμπορικό σήμα και να το διαχωρίσεις οπτικά από τα υπόλοιπα. Ωστόσο, οι αποχρώσεις πρέπει να είναι ελκυστικές για την αγορά στην οποία απευθύνεσαι και στον σωστό τόνο για να μπορέσει ο καταναλωτής να αναγνωρίσει το είδος του προϊόντος. Για παράδειγμα, το κίτρινο έχει την τάση να εμπνέει ευτυχία, ενώ το μαύρο σημαίνει τον έλεγχο δύναμης.
Αλλά δεν είναι σημαντική μόνο η γρήγορη, πρώτη εντύπωση. Η ποιότητα της συσκευασίας είναι μια σημαντική πτυχή επίσης. Σύμφωνα με την έρευνα το 52% των online καταναλωτών λένε ότι θα επέστρεφαν για επιπλέον αγορές από μια εταιρεία εάν λάμβαναν τα προϊόντα τους σε premium συσκευασίες. Επίσης το 90 % των καταναλωτών επαναχρησιμοποιούν της συσκευασίες ή τις σακούλες μετά την αγορά. Τέλος, το 40% θα κοινοποιούσε την φωτογραφία μιας συσκευασίας που θεωρεί ενδιαφέρουσα. Με αυτή τη κίνηση συνιστούν στους φίλους τους το προϊόν και ίσως αργότερα να γίνουν και αυτοί πελάτες.
Ο τρίτος τρόπος να ξεχωρίσει η συσκευασία στο ράφι είναι η οικολογική συνείδηση. Η βιώσιμη συσκευασία είναι δημοφιλής στους σημερινούς πελάτες. Έτσι, τα ανακυκλώσιμα υλικά είναι ένα μπόνους για τις επιχειρήσεις και το περιβάλλον.
Πέρα από αυτούς τους παράγοντες, υπάρχει ένα ακόμα πράγμα που πρέπει να έχουμε κατά νου: Ασχολούμαστε με συσκευασία και, ως εκ τούτου με κάτι που πρέπει να είναι λειτουργικό. Πρέπει να μετακινείται εύκολα, να περιλαμβάνει μόνο το απαραίτητο κείμενο και, το σημαντικότερο, να προστατεύει το προϊόν στο εσωτερικό.
Όλα τα παραπάνω είναι ένα πολύ μικρό μέρος από τις γνώσεις και την εμπειρία των εξειδικευμένων στελεχών της Openmind στην σχεδίαση εταιρικών εμπορικών σημάτων και συσκευασιών προϊόντων προσαρμοσμένων στην διεθνή αγορά αλλά και στις ιδιαίτερες συνθήκες του ανταγωνισμού στην ή στις χώρες που πρόκειται να γίνει η εξαγωγή.
Επίσης η Openmind ως επίσημος Πιστοποιημένος Συνεργάτης Google (Google Partner) για 9 χώρες του κόσμου έχει την εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία να διαφημίσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στις χώρες αυτές με εξαιρετικό δείκτη κόστους / απόδοσης με μεθόδους διαφανείς και απόλυτα μετρήσιμων.
